Odważne zmiany na zewnątrz i wewnątrz
Młodzi konstruktorzy zaangażowani w projekt dokonali odważnych zmian w nadwoziu pojazdu. Aby zrobić miejsce na rowery, studenci odcięli dach za słupkami C. Słupki B i C zmieniono tak, aby pasowały do nowej konstrukcji, a tyłu powstała nowa ściana kabiny z szybą. W ten sposób powstała elektrycznie wysuwana przestrzeń ładunkowa, która umożliwia łatwiejszy dostęp do rowerów i prostą obsługę dwóch bagażników opartych na oryginalnych akcesoriach Škody. Bagażniki zamontowane są na ruchomych szynach, które podnoszą i przechylają rowery pod kątem 35 stopni, gdy przestrzeń ładunkowa jest zamknięta. Oszczędza to miejsce i nadaje L&K 130 charakterystyczny, stylowy wygląd. Trzeci rower można również zamontować na bagażniku dachowym.
Tylne prawe drzwi zostały wyposażone w specjalny mechanizm przesuwny, dzięki któremu można je otwierać bez ryzyka kolizji podczas obsługi wyścigu.
Wnętrze przystosowano do potrzeb zespołu kolarskiego – dodatkowy ekran po stronie pasażera pokazuje dane wspierające kolarzy, a łączność online zapewnia ich stałą aktualność. W aucie zamontowano radio do komunikacji zespołowej. W miejsce lewego tylnego fotela wstawiono dużą lodówkę na bidony, natomiast akumulator 12 V umieszczono za tylnymi siedzeniami. Pod podsufitką zawieszono siatkę do przechowywania drobiazgów, jak batony energetyczne czy bandaże. Mechanik podróżujący z tyłu ma swój własny ekran zamontowany na oparciu fotela pasażera. na oparciu fotela pasażera.