Škoda Auto udostępnia organizatorom do 225 pojazdów, wśród których znajdują się zarówno modele w pełni elektryczne, jak i hybrydowe typu plug-in. W skład floty wchodzą między innymi nowy, całkowicie elektryczny Enyaq oraz hybrydowa wersja plug-in modelu Superb. Podczas tegorocznego Tour de France producent zaprezentował dwa pojazdy pokazowe. Jednym z nich jest Elroq Respectline, który będzie towarzyszył karawanie pojazdów promocyjnych na każdym etapie, promując takie wartości marki jak szacunek, różnorodność i integracja. Dodatkową atrakcją dla fanów będzie model L&K 130, czyli dziesiąty projekt studencki, w pełni zaprojektowany i wykonany przez uczniów Akademii Škoda Auto.
Dyrektor wyścigu, Christian Prudhomme, będzie dysponował dwoma „Czerwonymi Samochodami” – Nową Škodą Enyaq oraz Nową Škodą Superb PHEV. Oba pojazdy będą pełnić funkcję biur w terenie oraz centrów komunikacyjnych. Samochody są kluczowe dla zawodów, gdyż dają możliwość ciągłego monitorowania przebiegu rywalizacji oraz szybkiego przekazywania informacji między organizatorami.