Czeska marka samochodowa nie tylko sponsorowała jego zieloną koszulkę, ale także dostarczyła niemal 220 pojazdów elektrycznych organizatorom i drużynom. Flota obejmowała tzw. „czerwone samochody” – Škodę Enyaq i Superb – dla dyrektora wyścigu, Christiana Prudhomme’a. W zeszłym roku Škoda Auto przedłużyła swoją współpracę z Tour de France oraz Tour de France Femmes avec Zwift do 2028 roku.
- Tour de France to prawdziwy pokaz zapierających dech w piersiach osiągnięć sportowych, a tegoroczne wydarzenie po raz kolejny udowodniło, dlaczego pozostaje największym i najbardziej celebrowanym wyścigiem rowerowym na świecie. Jesteśmy dumni, że przez ponad 20 lat jesteśmy głównym partnerem tych sportowych zmagań. Škoda Auto rozpoczęła swoją drogę w 1895 roku jako producent rowerów, a obchodząc w tym roku 130-lecie, cieszymy się, że możemy wspierać Tour naszą elektryczną flotą pojazdów, którą udostępniamy organizatorom i drużynom, aby zapewnić sprawne przeprowadzenie wyścigu. Od dostarczania ikonicznych „czerwonych samochodów” dla Dyrektora Wyścigu po wspieranie logistyki na trudnych etapach, nasze samochody stanowią integralną część tego legendarnego wydarzenia. Gratulacje dla wszystkich zwycięzców i uczestników za inspirowanie nas swoimi niezwykłymi osiągnięciami! – skomentował Klaus Zellmer, Prezes Škoda Auto.