Z okazji jubileuszu marka przygotowała specjalną ofertę na modele elektryczne – Enyaq oraz Elroq. Łączy ona atrakcyjne warunki finansowania, korzystne ceny akcesoriów oraz możliwość uzyskania rządowych dopłat w ramach programu „Nasze Auto”. Obowiązuje do końca 2025 r. lub do wyczerpania zapasów, co w przypadku Elroqa może nastąpić wkrótce – to drugi najczęściej rejestrowany model elektryczny w Europie.
Od 20 do 25 października wszystkie autoryzowane salony Škody w Polsce zapraszają klientów na Dni Otwarte. To okazja, by z bliska poznać najnowsze modele marki, w tym limitowane wersje Edition 130 przygotowane z okazji jubileuszu 130-lecia Škody. A także szansa by skorzystać z atrakcyjnych warunków zakupu w ramach trwającej kampanii wyprzedażowej. Więcej informacji o urodzinowej ofercie oraz szczegóły dotyczące jubileuszowych korzyści można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej Škody.
Škoda Auto konsekwentnie rozwija nowy język projektowania Modern Solid, który został wprowadzony do aktualnych modeli elektrycznych marki. Styl Modern Solid podkreśla solidność, prostotę i nowoczesność, wartości będące fundamentem tożsamości Škody. Łączy estetykę z funkcjonalnością, wspierając aerodynamikę, efektywność energetyczną i komfort użytkowania.
Dzięki innowacyjnym technologiom zastosowanym w elektrycznych modelach Škody można się cieszyć aromatyczną kawą w nieoczekiwanych miejscach. Modele Elroq i Enyaq przekształcono w mobilne kawiarnie – Škoda Coffee Cars – z których podczas Tour de France zaserwowano ponad 15 000 filiżanek kawy.
Škoda rusza z wyjątkową wyprzedażą, w ramach której klienci mogą skorzystać z niepowtarzalnych warunków zakupu nowego auta. Oferta obejmuje nie tylko gotowe samochody dostępne od ręki, ale także modele do indywidualnej konfiguracji – w tym specjalną wersję Edition 130, która łączy bogatsze wyposażenie z korzyścią gotówkową, zapewniając tym samym najwyższą sumę jubileuszowych korzyści. W efekcie klienci mogą zamówić auto skrojone pod siebie i jednocześnie zyskać jeszcze więcej.
Załoga Škody, Miko Marczyk i Szymon Gospodarczyk w znakomitym stylu zakończyła sezon Rajdowych Mistrzostw Europy FIA 2025. Trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej Rajdu Chorwacji wystarczyło, by ten polski duet po raz pierwszy sięgnął po tytuły mistrzów Europy w klasyfikacjach kierowców i pilotów.
Firma Iglotex, polski producent i dystrybutor żywności mrożonej i chłodzonej, odebrała już pierwsze partie samochodów marki Škoda z zamówienia obejmującego łącznie ponad 400 aut. Oficjalne wydanie flotowe, w którym uczestniczył Jaroslav Hercog, Dyrektor marki Škoda w Polsce, odbyło się 26 września.
Muzeum Škody w Mladá Boleslav obchodzi swoje 30-lecie. Od momentu otwarcia w 1995 roku placówka zaprezentowała wiele unikatowych, historycznych modeli, gościła liczne wystawy tematyczne i przyjęła ponad cztery miliony odwiedzających. Od samego początku wzbogaca życie kulturalne zarówno w Mladá Boleslav, jak i w całym regionie.
Škoda Superb udowadnia, że w segmencie D wciąż liczą się samochody łączące przestronność, elegancję i nowoczesne technologie. W okresie od stycznia do sierpnia 2025 roku w Polsce zarejestrowano 4856 egzemplarzy tego modelu, co dało mu 22,33% udziału w rynku samochodów klasy średniej i wyższej. W rejestracjach flotowych odnotowano 4513 sztuk, co przełożyło się na 23,55% udziału.
Producent czeskich samochodów właśnie wyprodukował czteromilionowego SUV-a. SUV-y stanowią obecnie 55% całkowitej sprzedaży Škody. Elroq i Enyaq należą do najczęściej wybieranych samochodów elektrycznych w Europie, a w Indiach lokalnie projektowane i produkowane modele odpowiadają za znaczący wzrost sprzedaży na tym rynku. Podczas Salonu Samochodowego w Monachium zaprezentowano nowy model - Škodę Epiq. Seryjna produkcja rozpocznie się w przyszłym roku wraz z wersją największego SUVa opracowanego na bazie koncepcyjnego Vision 7S.
Škoda świętuje swoje 130-lecie, wprowadzając na rynek najpopularniejsze modele w wyjątkowych wersjach Edition 130. Jubileuszowa edycja oferuje bogatsze wyposażenie w niższej cenie – w zależności od modelu oszczędności wynoszą od kilkunastu do nawet ponad pięćdziesięciu procent wartości dodatkowych elementów. Ponadto na wszystkie odmiany wyposażeniowe obowiązują teraz atrakcyjne rabaty.
Polski zespół zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji Škoda Challenge – prestiżowego konkursu dla pracowników autoryzowanych salonów i serwisów marki. Finał 2025 roku odbył się we wrześniu w Wiedniu i był zwieńczeniem wieloetapowych eliminacji, obejmujących zarówno rozgrywki krajowe, jak i etap międzynarodowy. W tym roku konkurs obejmował reprezentantów z aż 30 krajów.
Škoda kompleksowo elektryfikuje swoją gamę modelową na różnych poziomach, zgodnie z potrzebami i preferencjami klientów. Wyraźny wzrost zainteresowania rozwiązaniami hybrydowymi sprawił, że Škoda została liderem rynku w segmencie MHEV non-premium – do końca sierpnia udział w rynku wynosił 16,93%, co stanowi znaczący sygnał rosnącej popularności tego typu technologii wśród nabywców.
Škoda Octavia jest drugim najchętniej wybieranym samochodem w Polsce. Od stycznia br. do sierpnia, zarejestrowano w naszym kraju prawie 13 tyś. egzemplarzy tego modelu. Niedawno zmodernizowane wydanie bestsellera cieszy się niesłabnącą popularnością z wielu powodów, które można podsumować jednym słowem – wszechstronność. Bogactwo wariantów i ogromne możliwości personalizacji, niespotykane w tym segmencie, sprawiają, że każdy znajdzie w Octavii coś dla siebie. A to tylko jeden z jej wielu atutów.
Z okazji 130-lecia działalności Škoda przygotowała urodzinową ofertę leasingową skierowaną do firm. Obejmuje ona dwa popularne modele – Škoda Octavia i Škoda Kodiaq, dostępne w ramach atrakcyjnego finansowania z niską ratą miesięczną i niewielką opłatą wstępną. Szczegółowe informacje na temat oferty znajdują się na stronie internetowej Škody.
Nowy samochód koncepcyjny Vision O, to kontynuacja wieloletniej obecności marki Škoda w segmencie Combi i zapowiedź kierunku, w jakim może rozwijać się ten typ nadwozia, zarówno pod względem proporcji, rozwiązań technicznych, jak i ergonomii. Projekt łączy nowoczesną formę z naciskiem na praktyczne rozwiązania i przemyślaną konstrukcję opartą na zasadach zrównoważonego rozwoju. Materiały prasowe oraz dodatkowe informacje na temat modelu Vision O dostępne są na stronie prasowej Škody.
Škoda zaprezentowała Nową Škodę Epiq - koncepcyjny model miejskiego SUV-a z napędem elektrycznym. To projekt łączący wyrazistą stylistykę z funkcjonalnymi rozwiązaniami. Škoda Epiq wpisuje się w strategię elektryfikacji marki, pokazując, że przyszłość motoryzacji może być dostępna, przemyślana i estetyczna. Wygodę podróżowania zapewniają sprawdzone rozwiązania techniczne i systemy ułatwiające prowadzenie.
Oczekiwanie na nowy samochód jeszcze nigdy nie było tak przewidywalne i pozbawione niepewności. Dzięki nowej funkcji Track&Explore dostępnej w aplikacji MyŠkoda, właściciel może na bieżąco śledzić każdy etap podróży swojego pojazdu – od rozpoczęcia produkcji, przez transport z fabryki, aż po dostarczenie do salonu. Wszystkie informacje prezentowane są w przejrzystej i łatwej do odczytania formie, co umożliwia zaplanowanie terminu odbioru z wyprzedzeniem i przygotowanie się do pierwszej jazdy w pełnym komforcie.
Škoda Auto po raz pierwszy została oficjalnym partnerem Mistrzostw Świata w Kolarstwie Górskim UCI. Najważniejsze, wielodyscyplinarne wydarzenie MTB odbędzie się od 30 sierpnia do 14 września w siedmiu lokalizacjach w kantonie Valais w Szwajcarii. W ciągu dwóch tygodni przyznanych zostanie łącznie 27 tytułów mistrzowskich UCI. Škoda Auto dostarczy organizatorom 13 zelektryfikowanych samochodów i zaprojektuje specjalny „hot seat”, czyli specjalne miejsce dla aktualnego lidera wyścigu. Modele Škody będą prezentowane wzdłuż tras oraz w strefach kibica.
Škoda Elroq 85x właśnie trafiła do oficjalnego cennika. Najnowszy wariant elektrycznego SUV-a wyposażony jest w napęd na cztery koła, oferuje moc 286 KM i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,6 sekundy, łącząc dynamikę z funkcjonalnością auta do codziennego użytku. Z pełnym cennikiem modelu Elroq można zapoznać się pod [linkiem].
Škoda Auto zaprezentowała pierwsze wideo zdradzające detale zewnętrzne modelu, koncentrując się na smukłej i aerodynamicznej sylwetce tyłu koncepcyjnego samochodu. To kolejny etap ewolucji języka projektowego 'Modern Solid', który ma zdefiniować przyszłość designu marki. Vision O umacnia pozycję Škody w segmencie Combi, wprowadzając odważne innowacje, które łączą dziedzictwo marki z ekologicznymi rozwiązaniami. Ten koncept to także manifest determinacji marki do przewodzenia na rynku, pozostając wierną swoim korzeniom.
Z dniem 1 sierpnia 2025 roku Jaroslav Hercog objął funkcję dyrektora marki Škoda w Polsce. Ten doświadczony menedżer, z wykształcenia inżynier, pracuje w szeregach producenta od blisko trzech dekad. Na nowym stanowisku zastąpił Tomasza Porawskiego, który z ogromnymi sukcesami prowadził markę w Polsce przez ponad 10 lat.
Škoda zaprezentowała pierwsze szczegóły koncepcyjnego modelu Vision O, którego światowa premiera odbędzie się na początku września w Monachium. Projekt wyznacza nowy kierunek marki w segmencie Combi i stanowi kolejny krok w ewolucji designu. Vision O nawiązuje również do 130-letniej historii Škody i podkreśla jej przywiązanie do innowacji opartych na zasadach zrównoważonego rozwoju.
W pierwszej połowie 2025 roku Škoda Auto dostarczyła klientom na całym świecie 509 400 samochodów, co stanowi wzrost o 13,6% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Doskonałe wyniki sprzedaży znalazły odzwierciedlenie we wskaźnikach finansowych firmy: przychody wzrosły do 15,07 miliarda euro (+10,4%), zysk operacyjny osiągnął poziom 1,285 miliarda euro (+11,8%), a przepływy pieniężne netto wyniosły 1,443 miliarda euro (+3,2%).
Na Polach Elizejskich zakończyła się wczoraj 112. edycja Tour de France. Škoda Auto kolejny rok z rzędu – trwa to już od 2004 roku - pełniła rolę głównego partnera tego sportowego święta. Zespół Škoda Design stworzył trofea dla zwycięzcy klasyfikacji generalnej, liderów klasyfikacji punktowej i górskiej oraz najlepszego młodego kolarza. Prezes Škoda Auto, Klaus Zellmer, wręczył kryształowy puchar zwycięzcy - Słoweńcowi Tadejowi Pogačarowi.
Już w najbliższą sobotę startuje Tour de France Femmes avec Zwift, a Škoda Auto po raz czwarty z rzędu pełni rolę głównego partnera tego prestiżowego wyścigu kobiet. Tegoroczna edycja, trwająca od 26 lipca do 3 sierpnia, będzie najtrudniejsza w historii – 154 zawodniczki będą musiały pokonać 1165 km przez Francję, od Bretanii po Alpy, w tym fragmenty Masywu Centralnego i Alp Sabaudzkich, z rekordowym przewyższeniem 17240 metrów.
Škoda Motorsport sprzedała 200. egzemplarz modelu Škoda Fabia RS Rally2, potwierdzając nieustającą popularność i sukces tej rajdowej legendy. Samochód został przekazany kierowcy rajdowemu Adamowi Březíkowi, który stanął na najwyższym stopniu podium w czerwcowym rajdzie Agrotec Petronas Rally Hustopeče. Ten wyjątkowy pojazd zadebiutuje podczas Rajdu Bohemia, który potrwa od 12 do 13 lipca.
Rozpoczynając budowę nowoczesnej lakierni, Škoda Auto wykonała ważny krok w kierunku modernizacji kluczowego zakładu produkcyjnego w Mladá Boleslav. Zakończenie inwestycji i uruchomienie obiektu planowane jest na 2029 rok. Nowa lakiernia będzie w stanie obsłużyć do 1600 nadwozi dziennie, co w połączeniu z dotychczas funkcjonującym zakładem pozwoli osiągnąć łączną wydajność dzienną na poziomie 2600 nadwozi.
Škoda Auto ponownie została głównym partnerem kolarskiego święta. W tym roku producent samochodów zapewnia organizatorom Tour de France ponad 200 pojazdów elektrycznych oraz hybrydowych typu plug-in, które znacząco usprawnią ich pracę podczas zawodów. Wśród nich znajdą się dwa „Czerwone Samochody” – Nowa Škoda Enyaq i Superb – przeznaczone dla dyrektora wyścigu, Christiana Prudhomme’a.