Ładowanie w dowolnym miejscu za pomocą jednej karty

Naładuj życie z Powerpass by Elli

Z kartą Powerpass możesz skorzystać z punktów ładowania wielu dostawców. Zobaczysz wszystkie swoje dane dotyczące ładowania i płatności w jednej aplikacji. Powerpass zapewnia dostęp do sieci szybkiego ładowania IONITY. Powerpass to usługa świadczona przez firmę Elli - Volkswagen Group Charging GmbH.

Aplikacja Powerpass

Powerpass to wygodna, kompleksowa aplikacja do ładowania dla Klientów samochodów marki Škoda. Aplikacja pomoże Ci w ładowaniu zarówno w miejscach publicznych, jak i w domu podczas korzystania z wallboxa Škoda Charger.

Google Play
App Store

Gdzie znaleźć publiczne ładowarki?

Powerpass Map

Rozwiązanie wewnątrz systemu Infotainment

Powerpass Map wykorzystuje funkcjonalność aplikacji mobilnej Powerpass i integruje ją z systemem Infotainment Enyaq i Elroq. Daje ona również możliwość przyznawania punktów konkretnym stacjom ładowania i zbierania ocen przesłanych przez innych użytkowników.

Dowiedz się więcej

Plug&Charge

Plug&Charge (P&C) umożliwia automatyczne i bezpieczne uwierzytelnianie publicznego ładowania poprzez proste podłączenie pojazdu elektrycznego do stacji ładowania.

Jak rozpocząć ładowanie z Powerpass?

Pobierz aplikację

Zamów kartę

Połącz kartę

FAQ

Gdzie mogę naładować swój pojazd?

Powerpass zapewnia dostęp do kompleksowej sieci ładowania. Skorzystaj z mapy ładowania w aplikacji, aby znaleźć obsługiwane stacje ładowania.

Jakie taryfy są oferowane przez Powerpass?

Do wyboru są cztery taryfy - Charge Basic, Charge Boost, Charge Ultra, Charge Premium. Więcej informacji można znaleźć po zalogowaniu do aplikacji Powerpass.

Jak mogę otrzymać kartę Powerpass?

W aplikacji Powerpass, podczas wybierania taryfy.

Czy karta jest niezbędna? Czy nie mogę po prostu użyć aplikacji do uwierzytelnienia?

Tak, potrzebujesz karty, ponieważ wiele punktów ładowania nie jest jeszcze w stanie komunikować się z aplikacją.

Co powinienem zrobić, jeśli uwierzytelnianie na stacji nie działa?

Sprawdź w aplikacji Powerpass, czy subskrypcja jest aktywna i upewnij się, że karta RFID jest sparowana i ustawiona jako domyślna do ładowania. Jeśli aplikacja nie działa, użyj karty RFID do uwierzytelnienia i ładowania. Jeśli problem się powtarza, skontaktuj się z obsługą klienta, korzystając z danych kontaktowych na karcie RIFD lub w aplikacji.

Samochody elektryczne Škody

Wejdź z nami do świata samochodów elektrycznych Škoda!

Dowiedz się więcej