Triumf polskiego zespołu w Škoda Challenge 2025 to potwierdzenie wysokiego poziomu wiedzy i umiejętności specjalistów pracujących w krajowej sieci dealerskiej i serwisowej. Sukces w międzynarodowej rywalizacji pokazuje, że polscy eksperci należą do ścisłej czołówki w całej organizacji Škody i mają realny wpływ na kształtowanie standardów obsługi klienta w Europie. Dla marki to dowód, że polski rynek nie tylko dynamicznie się rozwija, ale również wnosi istotny wkład w budowanie kompetencji i know-how całej organizacji.
– To było niezwykle intensywne doświadczenie. Każdy z nas musiał dać z siebie maksimum, aby sprostać wymagającym zadaniom. Pracowaliśmy jako drużyna, wspieraliśmy się nawzajem i myślę, że właśnie ta współpraca była kluczem do sukcesu. Konkurs Škoda Challenge to nie tylko rywalizacja, to także okazja do nauki, wymiany doświadczeń, a przy tym ogromne emocje. Zwycięstwo jest dla nas dowodem, że codzienna praca, jaką wykonujemy w salonach i serwisach, przekłada się na realną jakość docenianą także w skali międzynarodowej – powiedział Bartosz Krawczyk, Regionalny Kierownik Sprzedaży oraz opiekun polskiego zespołu podczas Škoda Challenge 2025.
Tegoroczny sukces wywalczył zespół specjalistów z różnych polskich grup dealerskich. W jego skład weszli:
Daria Langrzyk, Doradca Serwisowy z Auto Salon Margo w Rybniku,
Marcin Tarkawian, Technik Diagnosta z Carsed w Siedlcach,
Jakub Saternus, Sprzedawca Samochodów Nowych z Grupy Cichy-Zasada w Warszawie,
Łukasz Czerwiński, Kierownik Sprzedaży Samochodów Nowych z Grupy Cichy-Zasada w Warszawie,
oraz Bartosz Krawczyk, przedstawiciel Importera VGP Škoda w Poznaniu.
Drużyna łącząca doświadczenie sprzedażowe i serwisowe udowodniła, że polska sieć marki dysponuje ekspertami zdolnymi do zwyciężania na najwyższym, międzynarodowym poziomie.