Z okazji jubileuszu marka przygotowała specjalną ofertę na modele elektryczne – Enyaq oraz Elroq. Łączy ona atrakcyjne warunki finansowania, korzystne ceny akcesoriów oraz możliwość uzyskania rządowych dopłat w ramach programu „Nasze Auto”. Obowiązuje do końca 2025 r. lub do wyczerpania zapasów, co w przypadku Elroqa może nastąpić wkrótce – to drugi najczęściej rejestrowany model elektryczny w Europie.
Od 20 do 25 października wszystkie autoryzowane salony Škody w Polsce zapraszają klientów na Dni Otwarte. To okazja, by z bliska poznać najnowsze modele marki, w tym limitowane wersje Edition 130 przygotowane z okazji jubileuszu 130-lecia Škody. A także szansa by skorzystać z atrakcyjnych warunków zakupu w ramach trwającej kampanii wyprzedażowej. Więcej informacji o urodzinowej ofercie oraz szczegóły dotyczące jubileuszowych korzyści można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej Škody.
Škoda Auto konsekwentnie rozwija nowy język projektowania Modern Solid, który został wprowadzony do aktualnych modeli elektrycznych marki. Styl Modern Solid podkreśla solidność, prostotę i nowoczesność, wartości będące fundamentem tożsamości Škody. Łączy estetykę z funkcjonalnością, wspierając aerodynamikę, efektywność energetyczną i komfort użytkowania.
Dzięki innowacyjnym technologiom zastosowanym w elektrycznych modelach Škody można się cieszyć aromatyczną kawą w nieoczekiwanych miejscach. Modele Elroq i Enyaq przekształcono w mobilne kawiarnie – Škoda Coffee Cars – z których podczas Tour de France zaserwowano ponad 15 000 filiżanek kawy.
Škoda rusza z wyjątkową wyprzedażą, w ramach której klienci mogą skorzystać z niepowtarzalnych warunków zakupu nowego auta. Oferta obejmuje nie tylko gotowe samochody dostępne od ręki, ale także modele do indywidualnej konfiguracji – w tym specjalną wersję Edition 130, która łączy bogatsze wyposażenie z korzyścią gotówkową, zapewniając tym samym najwyższą sumę jubileuszowych korzyści. W efekcie klienci mogą zamówić auto skrojone pod siebie i jednocześnie zyskać jeszcze więcej.
Załoga Škody, Miko Marczyk i Szymon Gospodarczyk w znakomitym stylu zakończyła sezon Rajdowych Mistrzostw Europy FIA 2025. Trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej Rajdu Chorwacji wystarczyło, by ten polski duet po raz pierwszy sięgnął po tytuły mistrzów Europy w klasyfikacjach kierowców i pilotów.
Firma Iglotex, polski producent i dystrybutor żywności mrożonej i chłodzonej, odebrała już pierwsze partie samochodów marki Škoda z zamówienia obejmującego łącznie ponad 400 aut. Oficjalne wydanie flotowe, w którym uczestniczył Jaroslav Hercog, Dyrektor marki Škoda w Polsce, odbyło się 26 września.
Muzeum Škody w Mladá Boleslav obchodzi swoje 30-lecie. Od momentu otwarcia w 1995 roku placówka zaprezentowała wiele unikatowych, historycznych modeli, gościła liczne wystawy tematyczne i przyjęła ponad cztery miliony odwiedzających. Od samego początku wzbogaca życie kulturalne zarówno w Mladá Boleslav, jak i w całym regionie.
Škoda Superb udowadnia, że w segmencie D wciąż liczą się samochody łączące przestronność, elegancję i nowoczesne technologie. W okresie od stycznia do sierpnia 2025 roku w Polsce zarejestrowano 4856 egzemplarzy tego modelu, co dało mu 22,33% udziału w rynku samochodów klasy średniej i wyższej. W rejestracjach flotowych odnotowano 4513 sztuk, co przełożyło się na 23,55% udziału.
Producent czeskich samochodów właśnie wyprodukował czteromilionowego SUV-a. SUV-y stanowią obecnie 55% całkowitej sprzedaży Škody. Elroq i Enyaq należą do najczęściej wybieranych samochodów elektrycznych w Europie, a w Indiach lokalnie projektowane i produkowane modele odpowiadają za znaczący wzrost sprzedaży na tym rynku. Podczas Salonu Samochodowego w Monachium zaprezentowano nowy model - Škodę Epiq. Seryjna produkcja rozpocznie się w przyszłym roku wraz z wersją największego SUVa opracowanego na bazie koncepcyjnego Vision 7S.
Škoda świętuje swoje 130-lecie, wprowadzając na rynek najpopularniejsze modele w wyjątkowych wersjach Edition 130. Jubileuszowa edycja oferuje bogatsze wyposażenie w niższej cenie – w zależności od modelu oszczędności wynoszą od kilkunastu do nawet ponad pięćdziesięciu procent wartości dodatkowych elementów. Ponadto na wszystkie odmiany wyposażeniowe obowiązują teraz atrakcyjne rabaty.
Polski zespół zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji Škoda Challenge – prestiżowego konkursu dla pracowników autoryzowanych salonów i serwisów marki. Finał 2025 roku odbył się we wrześniu w Wiedniu i był zwieńczeniem wieloetapowych eliminacji, obejmujących zarówno rozgrywki krajowe, jak i etap międzynarodowy. W tym roku konkurs obejmował reprezentantów z aż 30 krajów.
Škoda kompleksowo elektryfikuje swoją gamę modelową na różnych poziomach, zgodnie z potrzebami i preferencjami klientów. Wyraźny wzrost zainteresowania rozwiązaniami hybrydowymi sprawił, że Škoda została liderem rynku w segmencie MHEV non-premium – do końca sierpnia udział w rynku wynosił 16,93%, co stanowi znaczący sygnał rosnącej popularności tego typu technologii wśród nabywców.
Škoda Octavia jest drugim najchętniej wybieranym samochodem w Polsce. Od stycznia br. do sierpnia, zarejestrowano w naszym kraju prawie 13 tyś. egzemplarzy tego modelu. Niedawno zmodernizowane wydanie bestsellera cieszy się niesłabnącą popularnością z wielu powodów, które można podsumować jednym słowem – wszechstronność. Bogactwo wariantów i ogromne możliwości personalizacji, niespotykane w tym segmencie, sprawiają, że każdy znajdzie w Octavii coś dla siebie. A to tylko jeden z jej wielu atutów.
Z okazji 130-lecia działalności Škoda przygotowała urodzinową ofertę leasingową skierowaną do firm. Obejmuje ona dwa popularne modele – Škoda Octavia i Škoda Kodiaq, dostępne w ramach atrakcyjnego finansowania z niską ratą miesięczną i niewielką opłatą wstępną. Szczegółowe informacje na temat oferty znajdują się na stronie internetowej Škody.